Iconly/Bulk/Close Square بستن

کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

فروشگاه لوازم خانگی

کاران سرویس

کاران سرویس به عنوان تیمی از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای در زمینه تعمیر و خدمات لوازم خانگی، آماده ارائه بهترین خدمات به شما است. ما فراهم کردن راه‌حل‌هایی قابل اعتماد و سریع برای تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، گاز، ماکروویو و … شرکت را هدف خود می‌دانیم. با توجه به تجربه و تخصص ما، ما می‌توانیم در مواجهه با هرگونه مشکلات و عیب‌های فنی لوازم خانگی شما، راه حلی سریع و کارآمد ارائه دهیم.

توصیه می­کنیم برای نصب لوازم خانگی به‌ویژه لباس­شویی، از یک مرکز تخصصی کمک بگیرید. پروسه نصب در نگاه اول ساده به ­نظر می‌­رسد اما واقعیت این است که یک اشتباه کوچک می­تواند در آینده شما را دچار مشکل کند. این موضوع درمورد تمامی لوازم‌­های خانگی صدق می­کند و نصب توسط شما باعث می‌شود محصول از گارانتی خارج شود.
نصب دستگاه توسط یک تکنسین ماهر علاوه بر اینکه کارکرد بهینه دستگاه را تضمین می­کند، از بروز مشکلات آتی نیز جلوگیری خواهد کرد. کاران سرویس این اطمینان را به مشتریان خود می­‌دهد که جهت نصب و راه اندازی تمام محصولات، همواره آماده رفع نیاز مشتریان خود است. برای ارتباط با کارشناسان نصب در تهران با نمایندگی‌های معتبر کاران سرویس با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۰۴۰۰۷  تماس بگیرید.

یکی از کارهایی که ملزم هستید تا در فواصل زمانی مشخصی برای لوازم برقی خود انجام دهید، سرویس آنها است. سرویس کردن لوازم برقی در واقع همان تمیز کردن و بررسی قطعات مختلف دستگاه می‌باشد.

یکی از خدمات پس از فروش، که موجب جلب رضایت مشتریان شده، وجود تعمیر‌کاران متخصص در مراکز و تعمیرگاه‌های رسمی و مجاز کاران سرویس در سطح شهر تهران است. تکنسین‌های نمایندگی این برند تمامی آموزش­‌های لازم جهت تعمیرات تخصصی را فرا گرفته و تمامی گواهینامه­‌های لازم جهت تعمیر لوازم خانگی را دارا هستند. پس با خیال راحت تعمیرات لوازم خانگیتان را به کاران سرویس بسپارید.

علاوه بر تعمیرات لوازم خانگی، در‌صورت نیاز کاران سرویس به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش در تهران، قطعات یدکی اصلی برای دستگاه­‌ها به مشتریان خود ارائه می­‌کند. در‌صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر داشته باشد باشد، بسیار مهم است که از قطعات اصلی برای آن استفاده شود.
قطعات یدکی شامل تمامی بخش‌هایی است که برای نگهداری و تعمیر دستگاه‌­ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعات ممکن است به­ دلیل فرسودگی یا خرابی قطعه و تعویض قطعات مرتبط با تعمیرات به مشتریان ارائه شود. قطعات یدکی ارائه‌شده توسط تعمیرگاه خدمات پس از فروش، از قطعات اورجینال و اصلی تولید شده توسط خود شرکت هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. جهت خرید قطعات می‌توانید با شماره ۰۲۱۶۶۹۰۴۰۰۷ در تماس باشید.

قبل از آشنایی کلی با تمامی قطعات، شاید لازم باشد این نکته را یادآوری کنیم که کاران سرویس به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش همواره در تلاش هست تا قطعات اصل را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

تضمین طول عمر بالای لوازم خانگی

ما در کاران سرویس به عنوان نمایندگی برای حفظ کیفیت و کارایی محصولات خود، تنها از قطعات یدکی اصل و باکیفیت استفاده می‌کنیم.

قیمت خرید قطعات

برای استعلام قیمت انواع قطعات لوازم خانگی و خرید قطعات یدکی، می‌توانید با کارشناسان فروش ما با شماره ۰۲۱۶۶۹۰۴۰۰۷ در تماس باشید.

تنوع قطعات

قطعات یدکی، تنوع بسیار بالایی دارند. از موتور و پمپ گرفته تا فیلتر و لامپ،قبل از خرید، باید نوع قطعه مورد نیاز خود را به درستی مشخص کنید.

قبل از آشنایی کلی با تمامی قطعات، شاید لازم باشد این نکته را یادآوری کنیم که کاران سرویس به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش همواره در تلاش هست تا قطعات اصل را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

هدف ما ارائه قیمت مناسب و عادلانه برای محصولات و خدماتمان است. ما به دقت بازار را پوشش می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا قیمت‌هایمان را بر اساس استانداردهای صنعتی و رقابتی تنظیم کنیم.

هدف ما ارائه قطعات جانبی لوازم خانگی از جمله لیاسشویی و .. با کیفیت، قابل اعتماد و مطابق با استانداردهای بالاست تا شما بتوانید لوازم خانگی‌تان را به حالت اولیه و عملکرد بهینه بازگردانید.

این برای ما یک افتخار بزرگ است که تعدادی از بهترین مشتریان را در راستای هدف خود، یعنی ارائه خدمات با کیفیت و رضایت‌بخش، به خود جذب کرده‌ایم.

  • تحویل اکسپرس

  • پرداخت در محل

  • هفت روز ضمانت بازگشت

  • ضمانت کالا

  • پشتیبانی آنلاین

کاران سرویس به عنوان تیمی از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای در زمینه فروش،تعمیر و خدمات لوازم خانگی، آماده ارائه بهترین خدمات به شما است.
ما فراهم کردن راه‌حل‌هایی قابل اعتماد و سریع برای تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، گاز، ماکروویو و … شرکت را هدف خود می‌دانیم. با توجه به تجربه و تخصص ما، ما می‌توانیم در مواجهه با هرگونه مشکلات و عیب‌های فنی لوازم خانگی شما، راه حلی سریع و کارآمد ارائه دهیم.

تهران،ستارخان،بازارچه سنتی،فاز یک،طبقه اول،روبه روی میلان ۳ پلاک ۳۹/۱

کلیه حقوق این سایت متعلق به کاران سرویس می باشد

محصول به سبد خرید اضافه شد

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • کد محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • خلاصه توضیحات
  • توضیحات
  • وزن
  • طول
  • اطلاعات
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه
هیچ محصولی در سبد نیست