ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0


توضیحات کوتاه
36 ماه گارانتی سری 8 1600 دور در دقیقه 10 کیلوگرم 14 برنامه شست‌وشو 4 حالت لکه بری
تعداد
قیمت 62,000,000 59,450,000 تومان

معرفی محصول

ماشین لباسشویی بوش به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین لباسشویی‌ها نه تنها در ایران، بلکه در کل دنیا شناخته می‌شود. این برند آلمانی توانسته محصولاتی را عرضه و ارائه کند که نهایت کیفیت را دارند و می‌توانند شما را به همه خواسته‌ها و انتظاراتتان از یک لباسشویی برسانند. ما در این مبحث تصمیم گرفتیم که راجع به ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 صحبت کنیم و در مورد این دستگاه اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم. اگر قصد خرید لباسشویی‌های بوش در این مدل را دارید، با ما همراه باشید تا با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید.

توضیحات کلی در مورد ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0

به جرات می‌توان گفت که خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WAX32MX0 یکی از بهترین خریدهای زندگی‌تان خواهد شد. این دستگاه‌ها می‌توانند انتظار شما را از یک لباسشویی با کیفیت برآورده کنند. این دستگاه‌ها مصرف انرژی پایینی دارند، ظرفیت آنها ۱۰ کیلوگرم است و برای خانواده‌های پر جمعیت گزینه مناسبی هست. ۱۴ برنامه شستشوی متنوع در این مدل تعبیه شده است. خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WAX32MX0 را به خاطر سیستم ضد لرزش و کم صدا حتماً به شما توصیه می‌کنیم.

امکانات و برنامه‌های ماشین لباسشویی بوش مدل WAX32MX0

یک سری برنامه‌های بهینه مصرف انرژی و برنامه‌های زمانی در این دستگاه تعبیه شده که می‌تواند یک شستشوی بدون نقص را به وجود بیاورد. شستشو از طریق این دستگاه کاملاً آرام و موثر انجام خواهد شد. جالب است بدانید که ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 فناوری یادآوری و برنامه نظافت و نگهداری از دیگ را دارند. سنسوری در این دستگاه‌ها وجود دارد که می‌تواند میزان آب مصرفی را اعلام کند. در نتیجه شما از اتفاقات درون دستگاه به خوبی آگاهی دارید. به طور کل ماشین لباسشویی بوش سری ۸ می‌تواند یکی از بهترین‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف آب باشد. سیستم تشخیص کف روی لباس هم در این دستگاه‌ها طراحی شده و همچنین سنسوری به عنوان تشخیص وزن وجود دارد که می‌تواند از قبل همه چیز را مشخص کند.

خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 به خاطر  اندازه دهانه مناسب برای ریختن لباس‌ها، حالت لکه‌بری بسیار قوی، تنظیم سرعت خشک کن، قابلیت انتخاب دما، صفحه کنترل لمسی و خشک کن بسیار قدرتمند حتماً به شما توصیه می‌شود.

ویژگی‌های ظاهری ماشین لباسشویی بوش مدل WAX32MX0

این دستگاه معمولاً در رنگ نقره‌ای متالیک به فروش می‌رسد. ابعاد آن  848 میلی‌متر ارتفاع؛ 598 میلی‌متر عرض و 590 میلی‌متر عمق است. بدنه آنها از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که باعث می‌شود روی براقیت بدنه تاثیرگذار باشد. هیچگونه فرسایش و سایشی در آن اتفاق نمی‌افتد و در برابر آب سرد و گرم هم کاملاً مقاوم است. از لحاظ ظاهری قطعاً خرید آن را توصیه می‌کنیم.

قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات بوش

برای خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 باید به مراکزی مراجعه کنید که می‌دانید با کیفیت‌ترین دستگاه‌ها و لوازم خانگی‌ها را عرضه و ارائه می‌کنند. اگر شما هم تمایل به خرید این مدل از دستگاه‌ها دارید، می‌توانید وارد سایت نمایندگی بوش تهران شوید. وقتی که وارد سایت می‌شوید، اطلاعات زیادی در مورد قیمت دستگاه‌های مختلف در برند بوش از جمله قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 به دست خواهید آورد اما اگر بخواهیم یک طیف قیمتی به شما معرفی کنیم، روی چیزی حدود ۴۵ تا ۶۰ میلیون تومان حساب کنید.

البته با توجه به افزایش نرخ دلار ممکن است قیمت‌ها هم افزایش پیدا کند. اگر شما از مراکز معتبری خرید خود را انجام دهید، خیالتان راحت است که قیمتی بالاتر از حد واقعی قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 –  WAX32MX0 را پرداخت نکرده‌اید.

در مورد گارانتی لباسشویی بوش هم باید گفت که خوشبختانه محصولات بوش، گارانتی و خدمات مناسبی دارند. برای تمامی لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 گارانتی سه ساله در نظر گرفته‌اند. البته که این موضوع برای لوازم خانگی کوچک مدت زمان دو سال است.

خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها هم شامل عیب‌یابی، نصب، تعمیرات و سرویس تمامی لوازم خانگی از جمله لباسشویی‌های مختلف برند بوش است. تکنسین‌های کاملاً دوره دیده، متخصص و با تجربه محصولات خانگی بوش را برای شما بررسی می‌کنند تا اگر نیاز باشد، تعمیر یا تعویض قطعه را برایتان انجام دهند و با خیال راحت می‌توانید محصول سالم را از آنها تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

بدون شک بوش به عنوان یک برند موفق در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. ماشین لباسشویی‌های بوش هم همیشه جزو با کیفیت‌ترین لباسشویی‌ها شناخته می‌شوند. ما در این مقاله به طور کامل راجع به ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 برایتان صحبت کردیم. در مورد قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول و همچنین ویژگی‌های آن اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دادیم تا اگر قصد خرید دارید، با آگاهی بیشتری این کار را به انجام برسانید.

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.