ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB2560X0


توضیحات کوتاه
36 ماه گارانتی سری 8 1600 دور در دقیقه 10 کیلوگرم 18 برنامه شست‌وشو 16 حالت لکه بری
تعداد
قیمت 58,500,000 57,450,000 تومان

معرفی محصول

یکی از جدیدترین محصولات بوش که در سال 2023 ارائه شده، ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB2560X0 است که در بین لباسشویی‌های بوش از نظر تکنولوژی، طراحی و کارایی برجسته است. این محصول با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های منحصر به فرد درب جدیدی از شستشوی بی‌نظیر لباس‌ها را رو به شما باز می‌کند. به سایر مشخصات این محصول در پاراگراف‌های زیر اشاره شده است.

معرفی ویژگی‌های بارز لباسشویی سری 8 مدل WGB2560X0

لباسشویی بوش مدل یکی از کارآمدترین انواع محصولات شرکت بوش محسوب می‌شود که کیفیت آن به مشتریان ثابت شده است. این محصول با شستشوی بی‌نظیر، طراحی منحصر به فرد و جذاب، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و برنامه‌های متنوع شناخته می‌شود. همچنین موتور این لباسشویی در هر دقیقه 1600 دور می‌زند تا لباس‌ها به بهترین نحو ممکن شسته شوند.

مدل WGB2560X0 8 کیلویی است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB2560X0 برای خانواده‌های پرجمعیت ایرانی گزینه مناسبی باشد. این ماشین لباسشویی با داشتن ویژگی اضافه کردن لباس در حین شستشو کارآمدی خود را افزایش داده است؛ یعنی شما می‌توانید پس از به کار انداختن دستگاه لباس‌های باقیمانده را به آن اضافه کنید. همچنین با گزینه لکه بری می‌توانید حتی لکه‌های سرسخت را از بین ببرید و لباس‌های خود را پاک و پاکیزه تحویل بگیرید. البته پس از تحویل گرفتن لباس‌ها لازم نیست نگران چروک شدن بیش از اندازه آنها باشید؛ زیرا این لباسشویی با داشتن ویژگی Iron Assist می‌تواند میزان چین و چروک‌های لباس بعد از هر شستشو را نصف کند.

 نقد و بررسی طراحی و دیزاین لباسشویی سری 8 مدل WGB2560X0

بدیهی است که شکل ظاهری ماشین لباسشویی برای خریداران مهم باشد. از گذشته تا به اکنون بیشتر متقاضیان انواع ماشین لباسشویی‌ بوش را به عنوان محصولاتی جذاب و شیک می‌شناسند. شما در حین خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB2560X0 می‌توانید خیال خود را از این بابت راحت کنید؛ چراکه محصول نامبرده طراحی شگفت انگیزی دارد. بدنه سیلور به کار رفته در آن به همراه پنل کنترلی و صفحه نمایش مشکی رنگ در بخش بالایی دستگاه بر زیبایی ظاهری آن افزوده است. ناگفته نماند که پنل این دستگاه لمسی است، این مدل طراحی نه تنها سبب زیباتر شدن محصول شده؛ بلکه استفاده از آن را راحت می‌کند.

نقد و بررسی عملکرد و کارایی لباسشویی سری 8 مدل WGB2560X0

در طراحی و ساخت ماشین لباسشویی بوش سری 8 از نسل جدید موتورهای فوق العاده با عمر طولانی استفاده شده است. موتور این محصول از نوع ECO Silence بوده و با چرخش 1600 دور در دقیقه توانایی شستشوی فوق‌العاده‌ای دارد. در عین حال هنگام کار کردن صدای بسیار کمی به اندازه 48dB از خود تولید می‌کند تا تمرکز اعضای خانواده به هم نریزد. خالی از لطف است که در رابطه با 16 برنامه شستشوی متنوع این محصول صحبت نکنیم. این برنامه‌ها کمک می‌کنند تا شستشوی موثرتری را تجربه کنید. از این برنامه‌های متنوع می‌توان به برنامه ظرافت، برنامه مراقبت آسان، برنامه شستشوی دستی پشمی، برنامه پنبه و … اشاره کرد که همگی مدل WGB2560X0 را به یک لباسشویی همه چیز تمام تبدیل کرده‌اند.

 امکانات و قابلیت‌های لباسشویی سری 8 مدل WGB2560X0

علاوه بر اینکه ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB2560X0 با ظرفیت 10 کیلویی عملکرد فوق‌العاده‌ای در شستشو دارد، از امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار است. در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB2560X0 با توجه به همین قابلیت‌های جذاب تعیین می‌شود که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

i-DOS یا سیستم دوز هوشمند

این سیستم شستشو به کاربران امکان استفاده حداکثری را می‌دهد. یعنی حسگرهای  i-DOS با تشخیص مقدار دقیق و آب و مواد شوینده مورد نیاز برای هر چرخه شستشو، میزان هدر رفتن مواد شوینده را کاهش می‌دهند.

سیستم Home Connect

علاوه بر شستشوی سریع و کارآمد در ماشین لباسشویی بوش سری 8، امکان استفاده از تکنولوژی وجود خواهد داشت. این به این معناست که شما می‌توانید با تلفن هوشمند و حتی از راه دور ماشین لباسشویی بوش خود را کنترل کنید؛ این یعنی نهایت استفاده از تکنولوژی و فناوری!

Active Water Plus

با این قابلیت لباسشویی می‌تواند مقدار دقیق آب مورد نیاز برای هر چرخه شستشو را تعیین نماید.

Speed Perfect

با Speed Perfect می‌توانید لباس‌های نه‌چندان کثیف را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بشویید.

میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی سری 8 مدل WGB2560X0

شما می‌توانید بهترین بهره‌وری از ماشین لباسشویی بوش را توقع داشته باشید. این محصول با مصرف حدود 51 کیلووات ساعت برق در هر 100 سیکل و 49 لیتر مصرف آب در هر چرخه به یک محصول کم مصرف با کلاس انرژی A+++ تبدیل شده است.

سخن پایانی

بوش یک برند آلمانی خوشنام در زمینه تولید لباسشویی باکیفیت است. با ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل می‌توانید بهترین درجه از شستشو را طلب کنید. برای اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل بهتر است به نمایندگی بوش تهران مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.