ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB256A90


توضیحات کوتاه
36 ماه گارانتی سری 8 1600 دور در دقیقه 10 کیلوگرم 18 برنامه شست‌وشو 16 حالت لکه بری
تعداد
قیمت 57,500,000 56,450,000 تومان

معرفی محصول

این روزها ماشین لباسشویی به یک عضو جدا نشدنی از زندگی هر فرد تبدیل شده است، پس باید یکی از بهترین‌ها را انتخاب کرد. شرکت بوش یک محصول جذاب با ویژگی‌های به روز را به بازار جهانی عرضه کرده است تا بتواند به تمام نیازهای کاربران پاسخ دهد. لباسشویی سری 8 مدل WGB256A90 از بهترین‌ها به شمار می‌رود که نه تنها عملکرد فوق‌العاده‌ای در شستشو دارد؛ بلکه با طراحی منحصربه‌فرد توجه همگان را به خود جلب می‌کند. جهت آشنایی بیشتر با این نمونه با ما همراه شوید.

معرفی ویژگی‌های بارز لباسشویی سری 8 مدل WGB256A90

شرکت بوش با تجربه زیادی که در تولید انواع لباسشویی دارد، به تازگی موفق به طراحی یک محصول شیک به نام لباسشویی سری 8 مدل WGB256A90 شده است. این محصول از استانداردهای به روز دنیا تبعیت کرده و از فناوری‌های جدیدی برخوردار است که با استفاده از آن می‌توان شاهد چهره جدیدی از شستشو بود. این لباسشویی با موتور قدرتمندش شناخته می‌شود. یعنی علاوه بر شستشوی باکیفیت البسه، مزاحمتی برای اعضای خانواده ایجاد نمی‌کند.

باید بدانید که ماشین لباسشویی بوش سری 8  مدل WGB256A90 از انواع ۱۰ کیلوگرمی است؛ بنابراین خانواده‌ها با جمعیت متوسط و بالا می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. این ماشین لباسشویی بوش با داشتن ۱۶ حالت برای لکه بری به بهترین نحو ممکن می‌تواند با لکه‌های سرسخت روی لباس‌های شما مبارزه کند و آن‌ها را مثل روز اول پاکیزه و خوشبو تحویل دهد.

نقد و بررسی طراحی و دیزاین لباسشویی سری 8 مدل WGB256A90

نوبتی هم که باشد نوبت پرداختن به ویژگی‌های ظاهری ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB256A90 است. طراحی این دستگاه به این صورت است که در بدنه آن از استیل ضد زنگ کمک گرفته شده تا کیفیت مناسبی در برابر عوامل مختلف داشته باشد. این ماشین لباسشویی سفید رنگ با داشتن صفحه LED به شما این امکان را می‌دهد تا از موارد متفاوتی همچون زمان باقیمانده شستشو، سرعت چرخش موتور، دمای آب و … اطلاعات کسب کنید. همچنین در کنار این صفحه پیچ چرخشی کاربردی وجود دارد که از طریق آن امکان انتخاب برنامه شستشوی منتخب وجود دارد. به علاوه با وجود کشو در بالای درب ماشین لباسشویی بوش سری 8 می‌توانید مواد شوینده و نرم کننده را به دستگاه اضافه کنید.

نقد و بررسی عملکرد و کارایی لباسشویی سری 8 مدل WGB256A90

با خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۸ مدل WGB256A90 ‌می‌توانید از عملکرد بی‌صدای آن لذت ببرید. در حقیقت این دستگاه عملکرد بی‌صدای خود را مدیون موتور EcoSilence Drive است که از طریق نیروی آهنربا و حذف برس‌های کربنی ایجاد شده است. با وجود این موتور در مصرف انرژی صرفه‌جویی شده و تولید صدا به حداقل می‌رسد. علاوه بر موتور قدرتمند، ۱۸ برنامه شستشوی متنوع در این دستگاه بارگذاری شده است تا کاربران بتوانند از طریق آنها دقیقاً بر حسب جنس لباس‌هایشان شستشو را پیش ببرند.

امکانات و قابلیت‌های لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB256A90

علاوه بر اینکه ماشین لباسشویی نام برده عملکرد شگفت‌انگیزی دارد، به فناوری‌های متعددی نیز مجهز شده است. برخی از این قابلیت‌های فوق العاده در پاراگراف‌های زیر توضیح داده شده‌اند:

سیستم i-dos

دیگر لازم نیست نگران مقدار مواد شوینده و آب مورد نیاز برای شستشوی لباس‌ها باشید؛ چراکه با وجود این سیستم، با استفاده از سنسورهای هوشمند اندازه بار لباس‌های شما تعیین می‌شود و بر اساس آن از مقدار مواد شوینده و آب مورد نیاز استفاده می‌شود.

قابلیت Iron Assist

با استفاده از این قابلیت از چروک شدن بیش از حد لباس‌ها پس از شستشو جلوگیری می‌شود. این عملکرد در نتیجه چرخش آهسته‌تر دستگاه اتفاق می‌افتد تا زمان و انرژی کمتری را برای اتو کشیدن صرف کنید.

فناوری Speed Perfect

حتماً برایتان پیش آمده که برای شستشوی لباس‌ها عجله داشته باشید. بوش با طراحی قابلیت Speed Perfect این امکان را به دستگاه می‌دهد تا ۶۵ % زمان شستشو را کاهش دهد.

میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی لباسشویی سری 8 مدل WGB256A90

زمانی که لوازم خانگی بوش فناوری Active Water Plus را به این لباسشویی اضافه کرد، دغدغه‌ها در رابطه با صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب برطرف شد. در حقیقت سنسورهای داخلی تنظیم ظرفیت آب در دستگاه، مقدار آب را دقیقاً بر اساس وزن و نوع پارچه تعیین می‌کنند تا در هر بار شستشو دقیقاً همان مقدار آب مورد نیاز مصرف می‌شود. در نتیجه از مصرف آب زیاد و افزایش هزینه قبوض جلوگیری خواهد شد. همچنین این دستگاه با برخورداری از کلاس انرژی A نیز در کاهش مصرف انرژی کارامد خواهد بود.

جمع‌بندی

با آنکه قیمت ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB256A90 سبت به برخی لباسشویی‌ها بیشتر است؛ اما نباید این نکته را نادیده بگیرید که این قیمت با توجه به امکانات بی‌نظیر این دستگاه برآورد شده است. در کل با خرید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WGB256A90 ‌می‌توانید از تلفیق شستشو و تکنولوژی نهایت لذت را ببرید.

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.